"COOL KIDS"

cool kids, czyli po drugiej stronie ekranu.

Uśmiech do kamerki, blask flesza;
wzrok złorzeczących dający się wyczuć na plecach,
w chwilę po tym, jak się z nami witali.

Zdjęcia ze znajomymi, którzy zmieniają się jak w kalejdoskopie;
wszyscy się cieszą, kochają spędzać czas,
ale dzień później mieszają cię z błotem.

Gratulacje i ukłony,
plotki i szyderstwa.
Uprzedzenie, 
bo gdy wyciągasz dłoń na przywitanie, nie musisz się przedstawiać.

Tysiące internetowych wielbicieli,
a nie ma z kim wyjść na kawę.

Kiedy byłem mały, chodziłem do zoo, a teraz mam wrażenie, że ludzie mają je ze sobą w każdej chwili; w cyberprzestrzeni, w której popularne "dzieci sukcesu" robią za tresowane zwierzątka.
Smuci mnie tylko, że nikt nie zastanawia się jak to wszystko wygląda od środka. 
Zza drugiej strony szybki telefonu.
Nie jestem eksponatem.

Modelka: Nina Przegalińska




































Komentarze

  1. Jak zwykle śliczne! Pisze to po raz setny ale kocham twój styl i klimat zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ubrany w słowa i prawdziwy wpis o smutnej rzeczywistości oraz o obłudzie otaczających nas ludzi. A zdjęcia cudowne, może kiedyś będzie mi dane również stanąć przed Twoim obiektywem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, zdjęcia robisz coraz lepsze. Być może zacząłeś je lepiej planować, a być może po prostu masz duży talent do chwytania momentu; tak czy siak, widzę przebłyski świetnego fotografa. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie z wpisu 'ONE KISS' - kompozycja mnie powaliła, wspaniała robota. Na powyższych zdjęciach bardzo ładnie 'łapiesz' tło, budujesz ciekawy klimat, chce się na to wszystko patrzeć. Jest jednak parę nudnych momentów, które od razu przewijam, więc powiedziałbym, że 50/50. Pod względem stylu, widać nieopierzenie i spore rozstrzelenie, ale z tego raczej bym się cieszył - masz jeszcze mnóstwo czasu na to, żeby się określić. Zachęcam cię do eksperymentów z fotografią, rób mnóstwo zdjęć i nie zapominaj, żeby dobrze się przy tym bawić. Sięgaj dalej, rozwijaj się, szukaj pereł w swoich fotografiach i nigdy nie osiadaj na laurach! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co myślisz?