SPRING'S MAN

Wiosna przylazła.
Nagle, z zimna do duchoty. 
Fakt, że ta wesoła i wiosenna notka jaką miała być ta, nie wyszła, jest najprawdopodobniej wynikiem mojego osobistego "szoku termicznego".

Bardzo chciałbym napisać tu coś więcej, coś od siebie, zwłaszcza, że po mojej przerywanej aktywności w mediach, wiem, że wielu z Was chciałaby wiedzieć co u mnie. 

Szczerze mówiąc u mnie tak jak za oknem - raz słońce, raz wiatr, ale coraz rzadziej pada.
I to jest super.
Tylko od nadmiaru gorąca co jakiś czas dostaję wichur myśli. Bywa.
Do tego huragany spraw przyziemnych, szkolnych i etc. sprawiają, że nie mam czasu na nic i w każdej wolnej chwili wybiegam cieszyć się białymi kwiatami wiśni i niebieskim niebem przy akompaniamencie zachodzącego słońca.

Teraz też, właśnie w tej chwili postanowiłem nie zabierać sobie więcej czasu i biegnę na dwór.
Na odchodnym zdradzę Wam, że jestem niespotykanie natchniony i zainspirowany (może to od tej całej witaminy D...) i już na dniach możecie spodziewać się informacji o kolejnych projektach, a pomysłów mam dużo. I to nie tylko na blogi. 

Ale to w swoim czasie, teraz wyjdź na dwór, weź kubek herbaty, włącz załączoną nutkę i zapraszam do moich paromiesięcznych wypocin, których to nie umiałem skleić do kupy przez dwa ostatnie miesiące.
Miłego wieczoru!


m. Tomasz Kokot


m. Maks Gronowski

m. Mikołaj Śliwiński


m. Maciek Olejnik //analog

















// analog






m. Oliwia Wcisło




*BONUS*
a to ja, fot. Maks Gronowski
fot. Maks Gronowski


Komentarze

  1. Matko! Cieszę się, że tuż po zobaczeniu twojego insta story, weszłam na twój profil i jestem tutaj! Świetne zdjęcia, analog cud miód, oby takich więcej. <3
    A tak poza tym: trzymaj się i ciesz każdą piękną chwilą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Popracuj nad formatem i jakością tekstu; popełniasz sporo błędów logicznych i interpunkcyjnych, przez co ciężko się to wszystko czyta.
    Zdjęcia robisz raczej przeciętne i to pod oklepane motywy, ale znajdzie się parę ładnych. Zwracaj większą uwagę na kompozycję, kadrowanie i proporcje; te sprawy. Jak na amatora jednak - jest ok, więc się nie przejmuj. Życzę wytrwałości i trochę lepszych pomysłów, chwytaj moment!

    OdpowiedzUsuń
  3. Megga są te wszystkie Twoje fotki. Widac że masz taki swój styl i klimacik.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co myślisz?