Some Kind Of Freedom - ANALOG #1

W sumie, możemy potraktować poniższe fotografie jako mój prywatny przegląd mijającego roku 2017. Wszystkie foty zrobione były starym jak świat aparatem analogowym zenit - e którym bawię się od jakiegoś czasu.

Z początku chciałem wrzucić tu po prostu najfajniejsze fotki jakie mi tym analogiem, na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy, w ogóle wyszły, jednak przed momentem stwierdziłem, że pobawię się trochę klimatem ostatnich kilku sesji, a resztę zdjęć zostawię Wam kiedyś na inną okazję... ;)

Możecie zatem dzielić się w komentarzach tym co myślicie, zwłaszcza, że fotografia analogowa to dla mnie zupełna nowość!


m. Julia Siepsiak

m. Mikołaj Śliwiński






m. Weronika Filipek



m. Karolina Sekutowicz





m. Maciek Olejnik






(to miało być z przekazem)



Komentarze

  1. ajjjj Tomek to jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie świetnie wyszły, może uda mi się spróbować analogowej fotografii w tym roku, bo kusi bardzo <3

    http://martaskrzypecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś genialny! Powinieneś być rozpoznawalny na cały świat!

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę te zdjęcia mają klimat jak zresztą większość twoich zdjęć. gratuluję i podziwiam <3 uwielbiam przeglądać twojego bloga. otworzyłeś mi oczy na pewne rzeczy poprzez same fotografie co na pewno nie jest łatwe. zainspirowałeś do zainteresowania się fotografią. chciałabym mieć chociaż w połowie takie oko do tego jak ty. Rób to co robisz bo jesteś w tym naprawde dobry. przy okazji chciałabym życzyć ci szczęśliwego nowego roku !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Przepiękne zdjęcia... życzę ci tego wyjazdu do Tokio , jesteś naprawdę świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrrrree
    Mikolaj prawdopodobnie jest stworzony do twoich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są świetnie! Mają niesamowity klimat, niezwykle przejmujące i inspirujące. Trzymam kciuki za dalszy rozwój!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co myślisz?