IN FLAMES (Fetish)

"I ROSE UP from the dead - I do it all the time."


Materiały na ten post zbierałem od paru miesięcy. Kiedy pod koniec wakacji pomysły na niektóre zdjęcia zrodziły się w mojej głowie, nie wiedziałem ile z nich rzeczywiście zrealizuję, ale większość faktycznie tkwi poniżej.

Zdjęcia są trochę inne niż pozostałe. Jest tu dużo autoportretów bo nie wiedziałem czy zdołałbym za pomocą innych modeli wydobyć to co chciałem pokazać. A tymi chciałem się od czegoś zwyczajnie odciąć, przelać i już nie powracać. Nowy rok rozpocznę z czystą kartą. Zupełnie. 
Ale... podobno dobry fotograf potrafi także pozować, więc...

To ostatni taki post.
Tym razem nie "pękam".
Powstaję.









































Komentarze

  1. cudo, dużo serducha włożone, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia. Wszystko FAJNIE TYLKO to "odcięcie" podkreślane I mówione wszędzie staje się jak mantra.










    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie bardzo mi się podobają! Jedynie te z napisami i kieliszkiem cukierków(?) wydają mi się trochę tandetne,w innych jestem po prostu zakochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tak strasznie zakochana w tych zdjęciach. Świetna robota Tomek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się jedynie zdjęcia z tabletkami i kieliszkami. Odnoszę wrażenie, że są kiczowate i powtarzają się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak słów. Po prostu... piękne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Zwłaszcza zdjęcia z płonącą różą

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak mi słów. Świetna robota. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę przestać na nie patrzeć. Są świetne. Nie. Przegenialne! Cudo przekaz Tomek! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo emocji, duużo. Uważam, że określenie "piękne" tutaj po prostu nie pasuje, bo ten wyraz na to nie pozwala. Zdjęcia są ciężkie, ale dobre. Popieram całym serduchem i mam nadzieję, że już będzie coraz lepiej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jeśli powiem, ze nie podobały mi się ujęcia z opaską na dłoni, to będzie to już nudne? Nie ładnie tak zaczynać od negatywnej myśli, ale w dalszej części mam w planach skupić się jedynie na dobrych stronach i nie chce, aby cokolwiek zepsuło tę harmonię.
    Notka, która dotyka.. zwłaszcza, jeśli mniej lub więcej się ciebie kojarzy i od jakiegoś czasu trwa w tej ‚relacji’ (?)
    W takich momentach zawsze zastanawiam się, jak dobrze człowiek potrafi kłamać, jeśli naprawdę mu na czymś zależy. Nie wiem czy ktokolwiek, bez twoich wyznań w social mediach, byłby w stanie domyślić się, ile zła chowa się w głowie Tomka Janusa. Nie mogę zrozumieć, dlaczego świat z największego bagna psychicznego wytwarza fizyczne piękno... Jesteś naprawdę utalentowany, a wrażliwość jaką posiadasz pozwala ci urzeczywistnić emocje, z którymi większość z nas miała do czynienia. Myśle, ze wiele osób jest ci teraz wdzięcznych za te pare zdjęć, bo pomimo, ze miały działać jako twoje osobiste oczyszczenie, to mogą przyczynić się do wielu innych. Mam nadzieję, ze masz rację i teraz będzie tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia? Genialne! Serio. Bardzo mi się podobają bo coś przekazują, nie są puste. Podoba mi się to! Też powiem, że eksperymentowałem z róża i wyszło zajebiście ;) pozdrawiam serdecznie 💕💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co myślisz?