PERFECT PLACES

Znalazłem kilka dni temu obrobione fotki z tygodniowej wymiany językowej w Alicante i okazało się, że najzwyczajniej w świecie zapomniałem ich tu wrzucić. Uważam jednak, że pogoda panująca w tej chwili za oknami jest idealnym momentem na drobny "throwback"...
Rozpisywanie się tu jest zbędne i chyba zostawię sobie lanie wody na któryś z zaplanowanych na niedaleką przyszłość [licznych] projektów, poza tym chyba nawet nie mam na to czasu... 

Tak więc zostawiam Was z przepięknym hiszpańskim słońcem, ślicznymi modelkami i miejscami, w których nawet trochę chce się człowiekowi żyć, w miejscu gdzie na chwilę zapomniałem jak bardzo smutnym jestem człowiekiem i gdzie nawet mój czarno - szary żywot nabrał odrobiny kolorów. To był przyjemny tydzień!!!

Jeszcze tam wrócę. Szczęśliwy.
























































MAŁY BONUSIK 

- SKORO WYTRWAŁEŚ/AŚ TE MOJE WYPOCINY TO MOŻE PRZETRWASZ JESZCZE KILKA MOICH MORDEK? TAK ŻEBY NIE BYŁO, ŻE NIE MIAŁEM WAKACJI...






SORKI, NIE MOGŁEM SIĘ ZDECYDOWAĆ.


Komentarze

  1. genialne, znowu zaskakujesz i idziesz do przodu, jestem pod wrażeniem, cudowna sztuka Tomek

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz tak ogromny talent... Jesteś niesamowity i powinieneś zawsze o tym pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję cię na portalach społecznościowych od tygodnia i myślę , że jesteś wartościowym , kochanym i uroczym człowiekiem , którego chciałabym poznać . Przechodząc do zdjęć przepraszam źle się wyraziłam do sztuki jaką tworzysz myślę , że potrafisz uchwycić na zdjęciu ten jeden niepowtarzalny gest , spojrzenie czy uśmiech . Masz ogromny talent widać , że za aparatem stoi kreatywny i utalentowany człowiek , który kocha to co robi . Dopinguję ci całym serduszkiem , rozwijaj się w tym co kochasz .

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jakim sprzęcie pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. Bardzo lubię przeglądać Twojego bloga czy instagrama, ponieważ w Twoich zdjęciach jest coś więcej, są pięknie uchwycone chwile i emocje. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co myślisz?