CASTAWAY

byłem rozbitkiem,
błądząc wśród szczątków czegoś,
 co miało być tratwą, a pozwoliło mi utonąć.

byłem na dnie, ale tu jest zbyt słono
by nie wypłynąć na powierzchnię.

czas by wbite drzazgi
przerobić na swoją tratwę, 
na której popłynę
 tam, gdzie znajdę upragnioną arkadię.
nie ludożerców.


nuta do zdjęćQuebonafide - LOVE

model: Paweł Jacak






// "to co dajesz, to dostajesz" - ...ciekawe.



































*BONUSIK*

Zmiana banana. Dwie fotki "po drugiej stronie".



Dawałem róże, dostawałem cierniem.


Komentarze

  1. ostatnie zdanie tak bardzo złapało mnie za serce, a zdjęcia są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomek twoje zdjęcia to mistrzostwo! Gdy je ogladam zastanawiam się gdzie na świecie znajdujesz tak piekna rzeczywistość... Każda z twoich fotografii pokazuje zupełnie coś innego, każda jest inna i interesująca na swój własny sposób i to jest w tym wszystkim niezwykłe, że w zwykłej wodzie lub roślinie potrafisz pokazać coś czego my na codzień zupełnie nie zauważamy. Nie wiem dlaczego, ale w twoich zdjeciach widze wielką głębie, taką duchową... I te opisy... To wszystko wywołuje naprawde niezwykłe emocje! Nie rezygnuj ze swojej pasji i rób to co robisz, a na pewno zajedziesz bardzo daleko! Mam nadzieje, że twoja praca zostanie doceniona przez wielu ludzi i że dzieki temu z biegiem czasu bedzie stawać sie coraz lepsza, tego Ci życze i pozdrawiam�� Dobranoc! ~ Natalka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisalam na snapie co mysle, ale zapomnialam, Twoj jest zablokowany :/ wiec napisze tu raz jeszcze �� piosenka Quebo, piekne zdjecia, emocje.. no i ostatnie zdanie 'Dawalem roze dostawalem kolcem' Pamietaj, ze do kazdego przyjdzie z czasem szczescie i głowa do gory, piekny post ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia i tyle w temacie. Cos innego, ale widac, ze twoje, maja twoj styl i bardzo dobrze. Nie zmieniaj sie, a jak juz to na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! "Śledzę" Cię na social mediach od dłuższego czasu i oglądanie tych wszystkich twoich fotek sprawiło, ze odważyłam sie publikować swoje własne :D Jesteś naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne efekty sesji, wręcz klimacik zagubionego wędrowca. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co myślisz?