SUMMER BUMMER

Miało być "Lust For Life" a znów wyszedł "Summer Bummer".

Możliwe, uprzedzając ewentualne reakcje, że ostatnie posty są monotematyczne, że zdjęcia mimo, że inne dalej oddają te same emocje i uczucia.
Możliwe, że to po prostu kolejny taki "osobiście przełomowy post" w historii bloga i jakiegoś mojego samego istnienia w sieci, ale wolę pozostać autentyczny w tym co robię, bo co ja poradzę na to co czuję? Jak wreszcie na dłużej odnajdę upragnione szczęście, gwarantuję, że oddam je tu Wam także w mojej twórczości i to w trzystu procentach. Szczerze nie mogę się już doczekać...

Wszystko co miałem do powiedzenia na temat planów, ciszy i tego co pokrótce "u mnie" powiedziałem na lajwie, a kto wie czy to i tak nie za dużo?
Mam nadzieję, że zdjęcia zrekompensują Wam oczekiwanie na nowości z mojej strony. Pod tym jednym względem postaram się "zmienić" i poprawić ;)

...aa, mam też nadzieję, że podoba Wam się odświeżony wygląd samej strony! ;)

m. Patrycja Matuszak











m. Julia Siepsiak











m. Konrad Szczyrbak & Julia Siepsiak












m. Lisa Stojanowska

















Komentarze

  1. Ciekawe zdjęcia, widać dużo emocji i włożonej przez Ciebie pracy. Byłem na live na instagramie i uważam, że spontaniczne lajwy są najbardziej szczerze, takk było też w tym przypadku. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Na lajwa nie zdążyłam bo byłam po za domem niestety :( nie dałoby sie go zostawić na instagramie dłużej albo dać na grupę wspieraków? :/
    Ale zdjęcia są cudowne (nowy wygląd strony też mi się podoba!), może i nie znam się na fotografii od storny profesjonalnej, ale zapewniam, że wzbudzają dużo emocji i dają do myślenia. Niektóre nawet wyglądają jak urywki teledysków albo filmów 🙈
    A odbiegając na chwile od tematu twojej twórczości..chciałam Cie zapewnić, że zasługujesz na szczęście (jesteś naprawdę cudowną osobą)
    mam nadzieje, że wkrótce przyjdzie❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Co myślisz?